День цивільного захисту є накопиченням дня, який нагадує нам про необхідність готовності до можливих небезпечних ситуацій та катастроф. Це можуть бути природні лиха, техногенні катастрофи, терористичні акти, воєнних дій, тощо.
Учасники освітнього процесу закладу освіти 27 листопада 2023 року удосконалили свої теоретичні знання і практичні навички щодо дій в умовах екстремальних ситуацій, перевірили здатність грамотно і чітко діяти , щоб захистити своє здоров’я та життя.
В цей день класні керівники, вихователі, провели інформаційні години на тему: «Правила поводження з небезпечними предметами», години спілкування з елементами практичних занять на тему: «Обережно: небезпека!», обговорення правил безпеки в умовах воєнного стану, при загрозі радіаційної небезпеки, тощо, викладачі предмету «Захист України» Гутнікову О.І., Земляковій Л.Є. організувати консультування учасників освітнього процесу з питань захисти свого життя та Порядку дій у НС, самозахисту та основ першої медичної допомоги, бібліотекарі організувати перегляд відеороликів з обговоренням: «Правила поведінки в надзвичайних ситуаціях», «Безпечна прогулянка в період війни».
В групі 44/23 відбувся виховний захід на тему: «День благодійності».
Мета:
поглибити знання учнів про добро і зло;
виховувати схильність до доброзичливості та людяності;
формувати в учнів ціннісні (гуманістичні, громадські і духовні ) орієнтири; популяризувати благодійність як практичне втілення духовних надбань людини, як національних та загальнолюдських цінностей;
актуальність волонтерства.
Епіграфом заходу стало: «Не забувати про те, що будь-яка посильна допомога – безцінна ».
В давні часи філософ Демокріт сказав такі слова, які зараз дуже актуальні:«Малі послуги, що надаються вчасно, є найбільшими благодіяннями для тих, хто їх отримує»
Учні розповіли про свої благодійні справи,
про участь в волонтерському загону «Дія» з 2014 р. де своїми добрими діями допомагали воїнам ЗСУ.
Прийняли участь в дискусії:
1.Що ми називаємо добром,а що злом ?
2.Що ми називаємо доброчинністю?
3.Чому люди повинні вибирати між добром і злом?
4.Благодійність – це…
5.Які правила доброти ви знаєте?
Зробили висновок:
Робити добро – завжди почесно.
Саме завдяки людській здатності – безкорисливо прийти на допомогу іншим – у світі ніколи не зникне добро.
24.11.2023 у групі 1/21 класним керівником Лапіною І.В. була проведена виховна година, присвячена вшануванню жертв Голодомору. Голодомор 1932-1933 років став наслідком поразки Української революції 1917-1921 років та окупації країни більшовиками. Цього року ми вдруге вшановуватимемо жертв сталінського геноциду в умовах повномасштабної війни, яка супроводжується геноцидними діями Росії проти українців. Трагічні події та злочини, які розгортаються на наших очах, демонструють: жива пам’ять надзвичайно важлива; ті, хто чинить злочини проти людства, мають бути засуджені світовою спільнотою, а жертви – вшановані.
Традиційно кожної четвертої суботи листопада вшановуємо жертв Голодомору 1932-1933 років. Цьогоріч ця дата припадає на 25 листопада. Долучіться в цей день о 16.00 до Загальнонаціональної хвилини мовчання. Згадайте про мільйони людських життів, які Україна втратила внаслідок Голодомору і масових штучних голодів.
Під час виробничого навчання з професії: «Монтажник гіпсокартонних конструкцій» здобувачі освіти опановують технології монтажу гіпсокартонних конструкцій із використанням комплексних систем фірми «Кнауф», матеріалів компанії «Хенкель Баутехнік» та «Сініат», їх декоративно-захисне опорядження та вимоги до теплоізоляції. Майстер на уроках виробничого навчання розглядає етапи підготовки та організацію виконання таких робіт. У ході виконання робіт здобувачі освіти проявляють прагнення до оволодіння обраної професії, спрямовану на художнє формотворення і декорування виробів інтер’єрного призначення з гіпсоматеріалів.
Під час виробничого навчання з професії: «Лицювальник-плиточник» здобувачі освіти опановують технологічний процес укладання плитки на підлогу та стіну, виконання гідроізоляційних робіт, використовують новітні матеріали. Майстер на уроках виробничого навчання враховуючи особисті чинники і надаючи вразі потреби допомогу дає можливість здобувачу освіти опрацьовувати і вивчати зазначені дії чи операції, домагаючись ґрунтовного засвоєння знань та навичок, які стануть основою майбутньої професійної діяльності.
We are great smart fast
- Успішне завершення тижня18.04.2025 - 13:59
- On-line зустріч творчих груп з розробки...23.01.2017 - 16:23
- Захід біля пам’ятника Т. Г. Ше...23.01.2017 - 16:10
- Засідання творчої групи щодо розробки...19.01.2017 - 13:09
- Поетапна атестація18.01.2017 - 13:52
- Акція «Подарунок для Героя».17.01.2017 - 12:47
- Обласний конкурс ялинкових пр...17.01.2017 - 12:30
- Засідання творчої групи, щодо розробки...16.01.2017 - 15:20
- Участь у Всеукраїнському вебі...11.01.2017 - 14:43
- Вітаємо з Різдвом Христовим!07.01.2017 - 12:51
- Успішне завершення тижня18.04.2025 - 13:59
- “Колесо знань”18.04.2025 - 13:47
- Конкурс професійної майстерності...16.04.2025 - 16:01
- Інтерактивна онлайн-гра «Турнір...16.04.2025 - 14:28
- Старт тижня з професії «Контролер...15.04.2025 - 09:33
- День просвіти з питань мінної безпеки...14.04.2025 - 09:46
- Космос10.04.2025 - 15:10
- ІНФОРМАТИКА – ГРА – НЕ ГР...09.04.2025 - 15:01
- «Хімічний калейдоскоп».08.04.2025 - 13:29
- Гра-вікторина “Цікавинки в...07.04.2025 - 15:00
Архіви
Категорії
- Cпортивне життя (37)
- Виховна робота (455)
- Відкритий урок (63)
- Вітаємо (46)
- Експериментальна робота (17)
- Інноваційна діяльність (39)
- Методична робота (85)
- Навчально-виробнича робота (9)
- Навчально-виробнича робота (554)
- Охорона праці та цивільний захист (3)
- Різне (76)